HTML

Napi talpalávaló

Zene ... naponta pár szám, mindenféle stílustól vagy irányzattól mentesen, csak a jó érzésre hagyatkozva. Természetesen az én sajátos véleményem alapján, magyarán egy szubjektív zenei körkép egy roggyant elme bugyraiból.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

2009.02.09. 19:36 polarobi

2009. 02. 09.

Üdvözlök Mindenkit!

Gondolom tudjátok, hogy mi történt vasárnap hajnalban .. Sokat gondolkodtam, hogy részt vállaljak-e ebben a dologban, eleinte vonakodtam, de mivel nagyon zavar a dolog, amellett döntöttem, hogy pár szót, valamint a mai csomagot Marian Cozma (1982-2009) emlékének ajánljam. Annak ellenére teszem, hogy nem ismerem a munkásságát, nem tudom mennyire volt milyen játékos, emberileg sem ismertem. Viszont felháborít a kegyetlen erőszak. Az sem érdekel, hogy - a hírek szerint - etnikai kisebbség műve ez, tartozhat akárhova. Nemre, vallásra, színre, bármire való tekintet nélkül, a bűnös bűnhődjön!

Ez a szerény megemlékezés szóljon tehát Marian Cozma-nak. 

 

1. Thievery Corporation - Marching the Hate Machines (Into The Sun) The Flaming Lip közreműködésével a The Cosmic Game albumról.

 

2. Portishead - Roads, a Dummy-ról.

 

3. TV On The Radio - Staring At The SunDesperate Youth, Blood Thirsty Babes albumról.

 

A kommentek ma elmaradnak, a zenéké a szó. Talán majd, ha még egyszer előkerülnek. Mondanivalóik talán nem tükröznek gyászt ..

Én így szeretném leróni a tiszteletem.

 

Nyugodj békében!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://muzsikamindenkinek.blog.hu/api/trackback/id/tr36933083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása